onsdag, september 20, 2006

Updates 2 you!

Siden jeg nok ikke er av de flinkeste i verden til å holde alle rundt meg oppdatert per telefon eller mail:

Jobber p.r. i dag fortsatt som Systemansvarlig i NSB AS. Der har jeg mitt daglige virke med ansvaret for forvaltning av blant annet nsb.no som salgssystem. I bunn og grunn koker det hele ned til at jeg er den som er teknisk ansvarlig for at nettsidene våre fungerer og at våre kjære kunder får kjøpt billetter og lest informasjon.

Jeg har kjøpt meg halvparten av en tomannsbolig i Drammen, kart finner dere her :) Som dere også ser er det en hyggelig utsikt oppi lia her, godt å være over eksos og trafikkstøy!

Utsikt fra heimen

Var vel på høy tid at jeg fikk kommet meg inn i boligmarkedet, blir ikke akkurat billigere dette her nei. Jeg pendler daglig med toget til Oslo, kontoret mitt ligger i hodevkontoret til NSB i Prinsensgate. Deilig å pendle med tog, og stusser støtt og stadig over alle som orker å sitte i det uendelige i kø inn mot hovedstaden vår...

Ellers så har jeg fortsatt min store forkjærlighet for gamle "bobler/Volkswagen" biler, og leier et lokale der jeg har et par av dem (legger ut bilde senere). I den forbindelse har jeg laget en webside som p.r. i dag er norges best besøkte siden "bobleside" - siden heter vw2you.com - og denne finner du ved å klikke på denne linken.

Jeg deler for tiden leilighetens 85 kvm med Therese, Therese sin blogg finner du ved å kikke her! Therese er ei blid tuppe i fra Røros som for tiden studerer Interiørdesign på "IDS skolen". Som dere ser av bildet er hun i full gang med treningen §:O)

Therese monterer skohylle

Jeg har fortsatt ikke gift og har heller ikke noen barn - men gode ting kan aldri komme for sent sies det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg tror du glemte å nevne at skostativet jeg sitter å pellær på er fra Ikea, å så enkelt å sette sammen at til og med onkel Bjørn klarer det ;)